onsdag 3 februari 2010

Ibland blir jag lite arg...

...och ibland blir jag jättejättearg. Ganska dumt och onödigt men svårt att göra något åt. En sak som gör mig så där dunderarg är vad jag uppfattar som ren och skär egoism. Ja, alltså när man sätter sig själv främst och inte är beredd att offra ens ett uns av sitt eget space för någon annan. Det är jag ganska (okej då j-vligt) känslig för och går igång på direkt. Sur som f-n. Sen har jag den lilla egenheten att jag inte har den minsta lust att förklara varför jag blev så arg, för det borde faktiskt den jag blev arg på kunna lista ut med lilltån. Vilket verkligen inte är lätt eftersom alla vet att man inte tänker så bra med lilltån.

Så förlåt mig vännen, för att jag blev så arg. En ledtråd till varför är att jag gärna vill ha ett stort badrum men egentligen skiter fullkomligt i om vi har en tvättstuga, groventré eller pannrum. Även om det säkert vore praktiskt. Men trist.

Inga kommentarer: